MENU

.

Інформаційна картка

учасника  І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»

 

  1.  

Прізвище, ім’я та по батькові: Лучик Сергій Миколайович

  1.  

Кольорове фото конкурсанта (розміром 4х6):

  1.  

Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту, звірити з печаткою): середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Подвір’ївка Кельменецького району Чернівецької області

  1.  

Посада (за трудовою книжкою): вчитель історії та правознавства

  1.  

Педагогічний стаж роботи: 15 років

  1.  

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст І категорії»

  1.  

Звання  -

8.

Педагогічне кредо:

Я - Вчитель,

Я - Шукач і Обдаровувач.
Я - Любов і Відданість,

Я - Вчитель і Учень,
Віра і Терпіння...

Вихователь і Вихованець...                                                               

                      Ш.О.Амонашвілі.

9.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте (анотація):

Створення та вирішення проблемних ситуацій з метою формування правової компетенції та розвитку креативності особистості школяра; рольова гра як найглибше відтворення правознавчих ситуацій; робота в групах, як спосіб організації учнів для спільного рішення певних завдань; робота в парах як форма активного впровадження особистісно орієнтовного підходу у навчанні; тестові завдання як метод перевірки засвоєних знань;  інтерактивні технології; правознавчий  диктант як форма розуміння правових ситуацій; метод проектів як розвиток дослідницьких і творчих здібностей через формування самоосвітніх компетенцій (зокрема правової); випереджувальні завдання як форма активізації наукової і творчої діяльності школярів.

10.

Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в паперовій та електронній формі):

Професія вчитель – це вічний екзамен

На мужність і чесність, порядність й добро…

     Вчитель... Скільки тепла, людяності, ніжності та розуміння у цьому слові. Скільки доброти та терпіння потребує ця професія. Кожен урок вчителя — це не лише нова сходинка на крутій дорозі в чарівну країну знань, а й школа правового, морального, етичного, духовного зростання.    

Успіх своєї педагогічної праці я  вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у вмінні «запалити» дітей до роботи. Вчу дітей цінувати свою працю і намагатися виконувати її якнайкраще. Користуючись сучасними технологіями, надаю кожній дитині можливість розвинути свій інтелект, виявляю і розвиваю творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб,  формую правову компетентність та розвиваю креативність особистості школярів.

     Щоденне  спілкування з учнями сприяє розширенню розумового кругозору школярів, задоволення їх природної допитливості, розбудженої попередніми успіхами, становленню їх індивідуалізації та персоніфікації.  Сприяю розвитку творчої самостійної думки учнівської молоді, вчу робити власні висновки, дослідження та узагальнення. В кожній дитині ціную особистісні якості природного характеру, прислуховуюсь до чуттєвих вмінь дітей, вчу аналізувати дії учасників правових ситуацій, бо саме власна думка є для мене неоціненним скарбом  позиції законослухняного  громадянина.

     Кожен  урок для мене  – подія, відкриття, свято праці та творчості, пізнання істини, вибір власної позиції, формування правового світогляду сучасного школяра.

    Використання інформаційно-комунікаційних технологій, елементів розвивального, проблемного, випереджаючого навчання, на мою думку, сприяють високому рівню знань навчального та соціального характеру.

    Сумлінно, наполегливо працюю, люблю  дітей, творчо підходжу до уроків та позакласних заходів, систематично займаюся пошуковою та дослідницькою роботою учнів.

     Моя робота – улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої  учні – однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Всім цим  намагаюся розпоряджатися мудро й тільки в цій роботі бачу себе. Не уявляю, як можна жити, не бачачи ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощі  перших успіхів. Це – моє покликання.




 

 

 

АНКЕТА

учасника І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»

 

1.

Прізвище, ім’я та по батькові:  Лучик Сергій Миколайович

2.

Дата  і місце народження: 27.04.1975р. с.Лівинці Кельменецького району Чернівецької області

3.

Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail: 60134, село Подвір’ївка Кельменецького району Чернівецької області вул.Головна, 120, тел.096-34-86-372, podvirievcka.shkola@yandex.ru

4.

Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Кіровоградський педагогічний університет ім.Володимира Винниченка, 1997 р., вчитель історії та народознавства

5.

Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Подвір’ївка Кельменецького району Чернівецької області, тел.03732-4-12-10,          podvirievcka.shkola@yandex.ru

6.

Стаж роботи:    15 років

7.

у тому числі педагогічний: 15 років

8.

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст І категорії»

9.

Класи, в яких викладаєте:  9,10

10.

Педагогічне кредо

Я - Вчитель,

Я - Шукач і Обдаровувач.
Я - Любов і Відданість,

Я - Вчитель і Учень,
Віра і Терпіння...

Вихователь і Вихованець...                                                              

                      Ш.О.Амонашвілі.

11.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте: створення та вирішення проблемних ситуацій з метою формування правової компетенції та розвитку креативності особистості школяра; рольова гра як найглибше відтворення правознавчих ситуацій; робота в групах, як спосіб організації учнів для спільного рішення певних завдань; робота в парах як форма активного впровадження особистісно орієнтовного підходу у навчанні; тестові завдання як метод перевірки засвоєних знань;  інтерактивні технології; правознавчий  диктант як форма розуміння правових ситуацій; метод проектів як розвиток дослідницьких і творчих здібностей через формування самоосвітніх компетенцій (зокрема правової); випереджувальні завдання як форма активізації наукової і творчої діяльності школярів.

12.

Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки):

Професія вчитель – це вічний екзамен

На мужність і чесність, порядність й добро…

     Вчитель... Скільки тепла, людяності, ніжності та розуміння у цьому слові. Скільки доброти та терпіння потребує ця професія. Кожен урок вчителя — це не лише нова сходинка на крутій дорозі в чарівну країну знань, а й школа правового, морального, етичного, духовного зростання.     

Успіх своєї педагогічної праці я  вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у вмінні «запалити» дітей до роботи. Вчу дітей цінувати свою працю і намагатися виконувати її якнайкраще. Користуючись сучасними технологіями, надаю кожній дитині можливість розвинути свій інтелект, виявляю і розвиваю творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб,  формую правову компетентність та розвиваю креативність особистості школярів.

     Щоденне  спілкування з учнями сприяє розширенню розумового кругозору школярів, задоволення їх природної допитливості, розбудженої попередніми успіхами, становленню їх індивідуалізації та персоніфікації.  Сприяю розвитку творчої самостійної думки учнівської молоді, вчу робити власні висновки, дослідження та узагальнення. В кожній дитині ціную особистісні якості природного характеру, прислуховуюсь до чуттєвих вмінь дітей, вчу аналізувати дії учасників правових ситуацій, бо саме власна думка є для мене неоціненним скарбом  позиції законослухняного  громадянина.

     Кожен  урок для мене  – подія, відкриття, свято праці та творчості, пізнання істини, вибір власної позиції, формування правового світогляду сучасного школяра.

    Використання інформаційно-комунікаційних технологій, елементів розвивального, проблемного, випереджаючого навчання, на мою думку, сприяють високому рівню знань навчального та соціального характеру.

    Сумлінно, наполегливо працюю, люблю  дітей, творчо підходжу до уроків та позакласних заходів, систематично займаюся пошуковою та дослідницькою роботою учнів.

     Моя робота – улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої  учні – однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Всім цим  намагаюся розпоряджатися мудро й тільки в цій роботі бачу себе. Не уявляю, як можна жити, не бачачи ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощі  перших успіхів. Це – моє покликання.

 




Власний особистісний і педагогічний портрет

 

 

Лучик Сергій Миколайович,

 вчитель історії та правознавства

 середньої ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Подвір’ївка,

 спеціаліст І категорії,

 стаж роботи 15 років

 

Професія вчитель – це вічний екзамен

На мужність і чесність, порядність й добро…

     Вчитель... Скільки тепла, людяності, ніжності та розуміння у цьому слові. Скільки доброти та терпіння потребує ця професія. Кожен урок вчителя — це не лише нова сходинка на крутій дорозі в чарівну країну знань, а й школа правового, морального, етичного, духовного зростання.    

Успіх своєї педагогічної праці я  вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у вмінні «запалити» дітей до роботи. Вчу дітей цінувати свою працю і намагатися виконувати її якнайкраще. Користуючись сучасними технологіями, надаю кожній дитині можливість розвинути свій інтелект, виявляю і розвиваю творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб,  формую правову компетентність та розвиваю креативність особистості школярів.

     Щоденне  спілкування з учнями сприяє розширенню розумового кругозору школярів, задоволення їх природної допитливості, розбудженої попередніми успіхами, становленню їх індивідуалізації та персоніфікації.  Сприяю розвитку творчої самостійної думки учнівської молоді, вчу робити власні висновки, дослідження та узагальнення. В кожній дитині ціную особистісні якості природного характеру, прислуховуюсь до чуттєвих вмінь дітей, вчу аналізувати дії учасників правових ситуацій, бо саме власна думка є для мене неоціненним скарбом  позиції законослухняного  громадянина.

     Кожен  урок для мене  – подія, відкриття, свято праці та творчості, пізнання істини, вибір власної позиції, формування правового світогляду сучасного школяра.

    Використання інформаційно-комунікаційних технологій, елементів розвивального, проблемного, випереджаючого навчання, на мою думку, сприяють високому рівню знань навчального та соціального характеру.

    Сумлінно, наполегливо працюю, люблю  дітей, творчо підходжу до уроків та позакласних заходів, систематично займаюся пошуковою та дослідницькою роботою учнів.

     Моя робота – улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої  учні – однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Всім цим  намагаюся розпоряджатися мудро й тільки в цій роботі бачу себе. Не уявляю, як можна жити, не бачачи ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощі  перших успіхів. Це – моє покликання.